SUGGESTIESWanneer u suggesties heeft voor verbeterpunten, zodat wij u in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn, dan horen wij dit graag van u. Wij werken voortdurend aan een verbetering van onze service en stellen uw suggesties bijzonder op prijs. Wij streven ernaar om deze binnen 5 werkdagen te beantwoorden. Wij verzoeken u eventuele suggesties te mailen via ons e-mail formulier. KLACHTENOnze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Onze gegevens: Trade Med B.V. De Immenhorst 5a 7041 EK ‘s-HEERENBERG E-mail klantenservice@trademed.nl Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mochten wij meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Ons team van de klantenservice en de directie van Trade Med B.V. heeft service centraal staan. Als u niet tevreden bent over de klantenservice kunt u dit voorleggen aan de directie door een mail te struen naar info@trademed.nl. Komen we er samen niet uit, dan kunt u tegen betaling van € 25,-- klachtgeld de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Voor nadere informatie over deze Geschillencommissie zie https://www.degeschillencommissie.nl/consumenten/ Deze onafhankelijke commissie doet een uitspraak over het geschil. De uitspraak van de commissie is bindend. Wanneer u in het gelijk wordt gesteld, dan krijg je het klachtgeld terugbetaald. Voorgaande laat onverlet het recht om een geschil voor te leggen aan de bevoegde rechter. Tevens kunt u uw klant voorleggen aan de Geschillencomissie via het Europees ODR Plantform https://webgate.ec.europa.eu/odr/ GARANTIEDe wettelijke garantie is van toepassing. Dit betekent dat u altijd recht heeft op een goed product. Als een product niet deugt, heeft u recht op een nieuw product of teruggave van uw geld. |